Promoveaza-ti centrul sportiv prin SalaBucuresti


Exercitii pentru umeri - Antrenament pentru muschii deltoizi


Exercitii pentru umeri - antrenament deltoizi

Exercitii pentru deltoizi (umeri)

Exercitii pentru deltoizi - umeri.Antrenament umeri(antrenarea muschilor deltoizi) - se realizeaza prin mai multeexercitii pentru umeri. Exercitiile pentru muschii deltoizi se impart in 2 mari categorii: exercitii pentru forta (crestere masa musculara) si exercitii pentru izolare (definire). Exercitiu pentru umeri - antrenament fitness pentru muschii deltoizi.

Mai jos gasesti exercitii pentru umeri ce pot fi utilizate in antrenamentul umerilor atat pentru crestere in masa musculara, forta cat si pentru izolare:

Afisare 15 din 32.
1 2 3 >
Pagina 1 din 3

Exercitii umeri - Ridicari laterale cu ganterele la nivelul umerilor - bratele flexate - din picioareRidicari laterale cu ganterele la nivelul umerilor - bratele flexate - din picioare Pozitia: Din picioare, spatele drept, ganterele in maini Pozitia de start incepe cu bratele intinse, priza in supinatie.
Exercitii umeri - Ridicari frontale cu bara dreapta la nivelul umerilor - bratele flexate - din picioareRidicari frontale cu bara dreapta la nivelul umerilor - bratele flexate - din picioare Pozitia: Din picioare, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele intinse, priza in supinatie. Se foloseste
Exercitii umeri - Ridicari frontale cu bara dreapta la nivelul umerilor - bratele intinse - din picioareRidicari frontale cu bara dreapta la nivelul umerilor - bratele intinse - din picioare Pozitia: Din picioare, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele intinse, priza in supinatie. Se foloseste
Exercitii umeri - Ridicari laterale cu ganterele la nivelul umerilor - bratele intinse - simultan - din sezutRidicari laterale cu ganterele la nivelul umerilor - bratele intinse - simultan - din sezut Pozitia: Din sezut, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele intinse, pe langa corp. Se foloseste
Exercitii umeri - Ridicarea ganterelor deasupra capului - simultan - din picioareRidicarea ganterelor deasupra capului - simultan - din picioare Pozitia: Din picioare, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele intinse, ganterele in maini, pe langa corp. Se foloseste de forta
Exercitii umeri - Extensii la banca dreapta cu ganterele - din culcatExtensii la banca dreapta cu ganterele - din culcat Pozitia: Din culcat, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele flexate la 90 de grade, ganterele paralel cu solul. Se foloseste de forta umerilor
Exercitii umeri - Extensii la banca dreapta cu gantera - din lateral culcatExtensii cu gantera la banca dreapta - brat flexat - din lateral culcat Pozitia: Din lateral culcat Pozitia de start incepe cu corpul sprijinit pe lateral. Se foloseste de forta umerilor pentru a ridica
Exercitii umeri - Impins cu ganterele - simultan - din picioareImpins cu ganterele - simultan - din picioare Pozitia:din picioare, spatele drept, mainile flexate la 90 de grade Pozitia de start incepe cu ganterele la nivelul imerilor. Se foloseste de forta umerilor
Exercitii umeri - Impins cu ganterele - alternativ - din picioareImpins cu ganterele - alternativ - din picioare Pozitia:din picioare, spatele drept, mainile flexate la 90 de grade Pozitia de start incepe cu ganterele la nivelul imerilor. Se foloseste de forta umerilor
Exercitii umeri - Impins cu ganterele - simultan - din sezutImpins cu ganterele - simultan - din sezut Pozitia: Din sezut, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele flexate la 90 de grade. Se foloseste de forta umerilor pentru a ridica ganterele deasupra
Exercitii umeri - Impins cu ganterele cu rotatie - simultan - din sezutImpins cu ganterele cu rotatie - simultan - din sezut Pozitia: Din sezut, spatele drept Pozitia de start incepe cu bratele flexate la 90 de grade. Se foloseste de forta umerilor pentru a ridica ganterele
Exercitii umeri - Impins cu bara dreapta - din sezut Impins cu bara dreapta - din sezut Pozitia: Din sezut, spatele drept, priza larga Pozitia de start incepe cu mainile flexate, bara la nivelul umerilor. Se foloseste de forta umerilor pentru a ridica
Exercitii umeri - Impins cu bara dreapta - din picioareImpins cu bara dreapta - din picioare Pozitia: Din picioare, spatele drept, priza larga Pozitia de start incepe cu mainile flexate, bara la nivelul umerilor. Se foloseste de forta umerilor pentru a ridica
Exercitii umeri - Impins cu bara dreapta - din picioare (Military Presses)Impins cu bara dreapta - din picioare - military presses Pozitia: Din sezut, spatele drept, piciorul din fata usor flexat, priza la nivelul umerilor Pozitia de start incepe cu mainile flexate, bara la
Exercitii umeri - Ridicari frontale cu ganterele - alternativRidicari frontale cu ganterele - alternativ - din picioare Pozitia:din picioare, spatele drept, mainile pe langa corp Pozitia de start incepe cu ganterele in jos. Se foloseste de forta umerilor pentru

1 2 3 >
Pagina 1 din 3
Comanda un pachet PREMIUM!
Cursuri certificate instructor fitness aerobic
Help Ioana





Parteneri Sala Bucuresti

  • Superfit
  • Let's Rock
  • Doctor Info Ro
  • Fitness Education - cursuri instructor fitness
  • Instructor Personal Iulian Dinu
  • Anunturi Sportive
  • Triumf Romania
  • Federatia Romana Sportul Pentru Toti