Promoveaza-te prin portalul Salabucuresti.ro


Exercitii pentru piept - Antrenament pentru muschii pectorali



Exercitii piept - muschii pectoraliExercitii pentru piept (pectorali)



Exercitii pentru piept - pectorali. Antrenament piept (antrenarea muschilor pectorali) - se realizeaza prin mai multe exercitii pentru piept. Exercitiile pentru muschii pectorali se impart in 2 mari categorii: exercitii pentru forta (crestere masa musculara) si exercitii pentru izolare (definire).


Exercitiu pentru piept - antrenament fitness pentru muschii pectorali.
Mai jos gasesti exercitii pentru piept ce pot fi utilizate in antrenamentul pectoralilor atat pentru crestere in masa musculara, forta cat si pentru izolare:

Afisare 15 din 22.
1 2 >
Pagina 1 din 2

Exercitii piept - Impins cu bara dreapta - din culcatImpins cu bara dreapta - din culcat Pozitia: Din culcat, , priza la nivelul umerilor. Pozitia de start incepe cu mainile pe bara. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge bara, cu coatele
Exercitii piept - Impins cu bara dreapta - din inclinatImpins cu bara dreapta - din inclinat Pozitia: Din inclinat, , priza la nivelul umerilor. Pozitia de start incepe cu mainile pe bara. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge bara, cu coatele
Exercitii piept - Impins cu bara dreapta - din declinatImpins cu bara dreapta - din declinat Pozitia: Din declinat, , priza la nivelul umerilor. Pozitia de start incepe cu mainile pe bara. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge bara, cu coatele
Exercitii piept - Impins la aparatul Smith - din culcatImpins la aparatul Smith - din culcat Pozitia: Din culcat, spatele drept, priza la nivelul umerilor. Pozitia de start incepe cu mainile pe bara. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge bara,
Exercitii piept - Impins la aparatul Smith - din inclinat Impins la aparatul Smith - din inclinat Pozitia: Din inclinat, spatele drept, priza la nivelul umerilor. Pozitia de start incepe cu mainile pe bara. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge
Exercitii piept - Impins la aparatul pentru pectorali - presa inclinata Impins la aparatul pentru pectorali - presa inclinata Pozitia: Din sezut, cu mainile pe suporti. Pozitia de start incepe cu bratele flexate. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge suportii,
Exercitii piept - Impins la aparatul pentru pectorali - presa orizontalaImpins la aparatul de pectorali - presa orizontala Pozitia: Din sezut, cu mainile pe suporti. Pozitia de start incepe cu bratele flexate. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a impinge suportii,
Exercitii piept - Impins cu gantere - din culcatImpins cu gantere - din culcat Pozitia: Din culcat, cu bratele intinse. Pozitia de start incepe cu bratele intinse, ganterele in mana. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa ganterele la nivelul
Exercitii piept - Impins cu gantere - rasucit - din culcatImpins cu gantere - rasucit - din culcat Pozitia: Din culcat, ganterele in sus, paralele Pozitia de start incepe cu mainile intinse, gantera in sus. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa usor
Exercitii piept - Impins cu gantere - din inclinatImpins cu gantere - din inclinat Pozitia: Din inclinat, cu mainile intinse. Pozitia de start incepe cu bratele intinse, ganterele in mana. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa ganterele la
Exercitii piept - Impins cu gantere - rasucit - din inclinatImpins cu gantere - rasucit - din inclinat Pozitia: Din inclinat, ganterele in sus, paralele Pozitia de start incepe cu mainile intinse, gantera in sus. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa
Exercitii piept - Impins cu gantere - din declinatImpins cu ganterele - din declinat Pozitia: Din declinat, cu mainile intinse. Pozitia de start incepe cu mainile intinse, ganterele in mana. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa ganterele
Exercitii piept - Impins cu gantere - rasucit - din declinatImpins cu ganterele - rasucit - din declinat Pozitia: Din declinat, ganterele in sus, paralele Pozitia de start incepe cu mainile intinse, gantera in sus. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a
Exercitii piept - Fluturari cu ganterele - din culcatFluturari cu ganterele - din culcat Pozitia: Din culcat, ganterele in sus Pozitia de start incepe cu mainile intinse, gantera in sus. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa usor bratele in
Exercitii piept - Fluturari cu ganterele - din inclinatFluturari cu ganterele - din inclinat Pozitia: Din inclinat, ganterele in sus Pozitia de start incepe cu mainile intinse, gantera in sus. Se foloseste de forta pectoralilor pentru a lasa usor bratele

1 2 >
Pagina 1 din 2
Comanda un pachet PREMIUM!
Cursuri certificate instructor fitness aerobic
Help Ioana





Parteneri Sala Bucuresti

  • Superfit
  • Let's Rock
  • Doctor Info Ro
  • Fitness Education - cursuri instructor fitness
  • Instructor Personal Iulian Dinu
  • Anunturi Sportive
  • Triumf Romania
  • Federatia Romana Sportul Pentru Toti