Sala Bucuresti


Exercitii pentru biceps - Antrenament pentru muschii bicepsi


Exercitii pentru biceps - antrenament fitness ai muschilor bicepsi

Exercitii pentru biceps - bicepsul este unul dintre cei mai antrenati muschi. Antrenament biceps (antrenarea muschilor bicepsi) - se realizeaza prin mai multe exercitii pentru biceps. Exercitiile pentru muschii bicepsi se impart in 2 mari categorii: exercitii pentru forta (crestere masa musculara) si exercitii pentru izolare (definire). Exercitiu pentru biceps - antrenament fitness pentru muschii bicepsi.

Mai jos gasesti exercitii pentru biceps ce pot fi utilizate in antrenamentul bicepsului atat pentru crestere in masa musculara, forta cat si pentru izolare:  

Afisare 15 din 32.
1 2 3 >
Pagina 1 din 3

Exercitii biceps - Tractiuni la baraTractiuni la bara Pozitia:  Se prinde bara cu amandoua mainile, priza in supinatie (cu palmele in sus). Coatele trebuiesc blocate la o pozitie perpendiculara pe bara de tractiune, iar pozitia trebuie
Exercitii biceps - Flexii cu bara dreapta - priza la nivelul umerilor Flexii cu bara dreapta - priza la nivelul umerilor Pozitia:  Stand in picioare, cu haltera inainte jos, la latimea umerilor, priza in supinatie (cu palmele in sus). Coatele trebuiesc blocate in lateral
Exercitii biceps - Flexii cu bara dreapta - priza apropiataFlexii cu bara dreapta - priza apropiata      Pozitia: Stand in picioare, cu haltera inainte jos, priza in supinatie (cu palmele in sus). Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta
Exercitii biceps - Flexii cu bara dreapta - priza apropiata (inversa) Flexii cu bara dreapta - priza apropiata inversa  Pozitia: Stand in picioare, cu haltera inainte jos, priza in pronatie (cu palmele in jos). Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie
Exercitii biceps - Flexii cu bara in ZFlexii bicepsi cu bara Z      Pozitia: Stand in picioare, cu haltera inainte jos, priza in supinatie(cu palmele in sus). Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta de-a lungul
Exercitii biceps - Flexii cu bara Z la banca Scott Flexii cu bara Z la banca Scott    Pozitia: Stand in sezut pe banca Scott, cu haltera inainte jos, priza in supinatie (cu palmele in sus). Coatele trebuiesc lipite de banca, paralele, iar pozitia trebuie
Exercitii biceps - Flexii cu ganterele - alternativ - din picioare Flexii cu ganterele - din picioare Pozitia:  Stand in picioare, cu mainile paralele pe langa corp, priza in supinatie. Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta de-a lungul
Exercitii biceps - Flexii cu ganterele - simultan - din picioareFlexii cu ganterele - simultan - din picioare Pozitia:  Stand in picioare, cu mainile paralele pe langa corp. Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta de-a lungul setului. Contracta
Exercitii biceps - Flexii Hammer cu ganterele - alternativ - din picioare Flexii Hammer cu ganterele - alternativ - din picioare Pozitia:  Stand in picioare, cu mainile paralele pe langa corp, priza in supinatie. Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta
Exercitii biceps - Flexii cu gantera - simultan - din sezutFlexii cu gantera - simultan - din sezut Pozitia:  Stand in sezut, cu mainile paralele pe langa corp, ganterele in maini. Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta de-a lungul
Exercitii biceps - Flexii in unghi cu gantera - simultan - din picioareFlexii in unghi cu gantera - simultan - din picioare Pozitia:  Stand in picioare, cu mainile paralele pe langa corp, priza in supinatie (palmele in sus). Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia
Exercitii biceps - Flexii in unghi cu gantera - simultan - din picioare (priza inversa)Flexii in unghi cu gantera, priza inversa - simultan - din picioare Pozitia:  Stand in picioare, cu mainile usor departate de corp, priza in pronatie (palmele in jos). Coatele trebuiesc blocate in lateral
Exercitii biceps - Flexii in unghi cu gantera - simultan - din sezutFlexii in unghi cu gantera - simultan - din sezut Pozitia:  Stand pe banca, cu mainile paralele pe langa corp. Coatele trebuiesc blocate in lateral iar pozitia trebuie mentinuta de-a lungul setului.
Exercitii biceps - Flexii in unghi cu gantera - simultan - din inclinatFlexii in unghi cu gantera - simultan - din inclinat Pozitia:  Stand pe banca inclinata, cu mainile paralele pe langa corp. Contracta bicepsul pentru a ridica gantera in sus, antebratele ducandu-se
Exercitii biceps - Flexii cu gantera - simultan - din inclinatFlexii cu gantera - simultan - din inclinat Pozitia:  Stand pe banca inclinata, cu mainile paralele pe langa corp. Contracta bicepsul pentru a ridica gantera in sus, coatele ramanand in aceeasi pozitie.

1 2 3 >
Pagina 1 din 3
Comanda un pachet PREMIUM!
Cursuri certificate instructor fitness aerobic
Stay Fit Gym
Wellness Show
Help Ioana





Parteneri Sala Bucuresti

  • Farmavit
  • Superfit
  • Let's Rock
  • Doctor Info Ro
  • Fitness Education - cursuri instructor fitness
  • Fitness Scandinavia School
  • Instructor Personal Iulian Dinu
  • Anunturi Sportive
  • Triumf Romania